مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-G1411 (بخش اول)

 

 

 

این روزها، خرید دستگاه های برقی خانگی به ویژه ماشین های ظرفشویی رواج زیادی پیدا کرده که این دستگاه نیز خود در ظرفیت های متفاوتی عرضه بازار لوازم خانگی شده است. daewoo یکی از ابر قدرت های بازار جهانی است که با تولید ظرفشویی هایی در ظرفیت های 14، 12، 8 و 6 نفره توانسته رد پایی از خود بر جا بگذارد. ماشین ظرفشویی «DDW-G141» یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت است که با ظرفیت 14 نفره توانسته نشان یکی از پرحجم ترین ظرفشویی های این شرکت را به خودش اختصاص دهد. با توجه به تجربیاتی که از کار با این دستگاه بدست آمده، می تواند 160 تکه ظرف را در خودش جای دهد و برای خانواده های پرجمعیت و شلوغ با آمد و رفت زیاد مناسب می باشد. ماشین ظرفشویی سیلور دوو علاوه بر اینکه اجازه می دهد شما مدت زمان بیشتری را با مهمان هایتان صرف کنید، همچنین به نسبت دستگاه های 12 نفره، مصرف آب و مواد شوینده بسیار کمتری دارد به طوری که میزان مصرف آب این ظرفشویی فولادی در هر چرخه تنها 13 لیتر است و برچسب مصرف آن نیز +A می باشد. 

 

یکی از مزیت های دیگر ظرفشویی 1411 دوو پایین بودن میزان نویز تولیدی حین شستشو است که با وجود پروانه های سریع و قدرتمند، این میزان به 52 دسی بل رسیده و این به سختی قابل شنیدن است. محل نگهداری این ماشین ظرفشویی دوو می تواند هر گوشه از آشپزخانه یتان باشد چرا که با رنگ روشن و زیبایش جلوه خاصی به آشپزخانه می بخشد و مجهز به پایه های محکم و قابل اطمینان است و این خیال میزبان را از تمیز بودن و استحکام آن راحت می سازد. مورد دیگر، برنامه های ظرفشویی هستند که در این دستگاه 6 عدد می باشند و اجازه تنوع طلبی در شستشوی ظرفهایتان را به شما می دهند. ماشین ظرفشویی نامبرده دوو به کمک صفحه نمایش LED توابع و برنامه های مورد نیاز را جلوی چشمانتان ظاهر می سازد؛ همچنین دکمه های کاربردی و خوش دست، کنترل پنل این دستگاه را تشکیل داده اند.

طراحی و ساخت

اگر قصد خرید یک ماشین ظرفشویی را داشته باشید، بدون شک پس از کارایی و برنامه ها، طراحی دومین گزینه در ملاک های انتخابتان خواهد بود؛ به همین خاطر، دوو در طراحی و شکل ظاهری ماشین ظرفشویی هایش کم کاری نمی کند. ظرفشویی DDW-G1411 در رنگ بسیار شیک سیلور و از نوع مبله طراحی شده است که ابهت ویژه ای به آشپزخانه یتان می بخشد. این دستگاه به دلیل ظرفیت 14 نفره که دارد، جثه بزرگتری به نسبت دستگاه های کوچکتر به آن اختصاص داده شده که این نه تنها عیب به شمار نمی آید بلکه زیبایی آشپزخانه یتان را تکمیل خواهد کرد. بدنه ظرفشویی 1411 دوو از فلز ضدزنگ ساخته شده تا از خراب شدن در امان باشد، پس خیالتان از این بابت راحت باشد؛ از طرفی دیگر درب این ظرفشویی به کمک یک دستگیره بسیار خوش دست، به راحتی باز خواهد شد و تمام قسمت های داخلی آن از استیل ضدزنگ و ضدخش تشکیل شده اند.

صفحه نمایش و کنترل پنل از اجزای جدانشدنی ظرفشویی های دوو هستند. در این ماشین ظرفشویی نیز شما می توانید بالاتر از دستگیره دکمه های کاربردی و نمایشگر مشکی رنگ را مشاهده کنید که مطمئنا در حین کار با دستگاه به کارتان خواهند آمد. این دکمه ها شامل دکمه پاور، دکمه تنظیم تابع تاخیر، تابع قفل کودک و ... می باشند، البته با فعال سازی هر کدام از این حالت ها و برنامه ها، چراغ نوتیفیکیشن آن روی نمایشگر چشمک زن یا روشن خواهد شد. 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده