مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» امکانات ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 (بخش اول)

 

 

 

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم برقی است که در سایزها و ابعاد مختلفی طراحی شده و در بازار موجود می باشد. این دستگاه ها دارای قفسه ها و سبدهای مختلفی بوده و معمولا برای جای ظروف جای مشخصی دارند. یکی از ظرفشویی های باکیفیت تولید شده توسط کمپانی دوو ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره دوو مدل DDW-M1411 است. این ظرفشویی از مدل های مبله تولید شده توسط کمپانی دوو است که با رنگ بدنه نقره ای تولید شده است. عرض ظرفشویی ۶۰ سانتی متر می باشد؛ اندازه استاندارد موجب شده تا به سادگی در محل مخصوص ماشین ظرفشویی قرار گیرد. بالاترین قسمت ظرفشویی، محل قرارگیری کنترل پنل می باشد. با وجود دکمه های فشاری می توانید تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. جهت شستشوی بهینه و بهتر ظروف، می توانید از ۶ برنامه موجود بر روی ظرفشویی بهره بگیرید. با این وجود ارائه نتیجه بهتر در کنار مصرف بهینه آب و انرژی را شاهد خواهیم بود. اگر قصد خرید این دستگاه از لوازم خانگی را دارید، با ما همراه شوید تا شما را با ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم.

 

طراحی بسیار شیک و مدرن

این روزها همه ما دنبال خرید وسایلی هستیم که علاوه بر داشتن کیفیت، ظاهری زیبا و مدرن داشته باشند. ما بیش از پیش به دنبال طراحی و دکوراسیون های زیبا و متفاوت برای منزل و یا محیط کارمان هستیم. اگر چیدمان و دکور آشپزخانه یتان برایتان مهم است ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 می تواند یک انتخاب بسیار ایده آل و مناسب برای شما باشد. این ماشین ظرفشویی دارای طراحی بسیار شیک و مدرن بوده و رنگ نقره ای آن به تمامی رنگ های طراحی آشپزخانه شما می آید. در ساخت بدنه و تمامی قطعات داخلی و بیرونی دستگاه ظرافتی مثال زدنی به کار رفته است که بدون شک در نگاه اول شما متوجه آن خواهید شد.

ابعاد و وزن استاندارد

ماشین های ظرفشویی به دو صورت رومیزی و مبله طراحی و ساخته می شوند. انواع رومیزی آن ها کوچک تر و سبک تر بوده و طبیعتا ظرفیت ظروف کمتری دارند، اما مدل های مبله بزرگتر بوده و دارای ظرفیت ظروف بیشتری می باشند. اما در هر دو گروه ماشین ظرفشویی باید ابعاد و وزن مناسبی داشته و خیلی بزرگ یا کوچک نباشد. ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 یک ماشین مبله به حساب آمده و دارای وزن و سایزی بسیار مناسب است. وزن این ماشین ۴۰ کیلوگرم بوده و ابعاد آن ۶۰۰ میلی متر پهنا، ۵۹۸ میلی متر عمق و ۸۴۰ میلی متر ارتفاع می باشد. اندازه استاندارد این دستگاه به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در محل مخصوص ماشین های ظرفشویی قرار دهید.

6 برنامه شست و شو

شما در صورتی که ظروف خود را به صورت دستی بشویید، برای تمامی ظروف از یک میزان درجه حرارت و یا یک مقدار شوینده استفاده نمی کنید. زمان شست و شوی نیز برای ظرف های بسیار چرب و دیگر ظرف ها متفاوت است. همین تغییرات را می توانید برای شست و شوی ظروف با ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 نیز در نظر بگیرید. در این ماشین ظرفشویی ۶ برنامه شست و شوی متنوع در نظر گرفته شده است که می توانید بر حسب میزان چربی و تعداد ظروف از آنها استفاده کنید. برای مثال یکی از برنامه های شست و شو در ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 برنامه شست و شوی سریع است. در صورتی که برای انجام کارهای خود عجله دارید می توانید با استفاده از این برنامه به راحتی، به صورت کاملا تمیز و در نصف زمان معمولی ظروف خود را بشویید. 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده